MUA art school Bratislava- makeup kurz

Helou,
od 1. do 3. mája som v Bratislave u Beátky v MUA art school absolvovala 3-dňový basic kurz líčenia, kde sme sa venovali hlavne PENCIL technike, ale vyskúšala som si aj "vodové farbičky" a samozrejme smokey eyes. Okrem toho sme upravovali aj obočie- myslím, že už si veľa žien uvedomuje, že obočie dokáže neuveriteľne zmeniť tvár, mnohé už absolvovali viac či menej vydarené microblading úpravy, alebo permanentný makeup- aj tie treba častokrát ešte "doupraviť" farbou na obočie.
Celý kurz vyvrcholil záverečnou prácou, kde som líčila "nevestu", ktorá bola vo svadobných šatách a s účesom napokon vyfotená profesionálnym fotografom.
Počas kurzu som nalíčila celkovo 4 rôzne dievčatá, 4 rôzne farebné typy, naučila sa aj niečo o produktoch, zložení, lepenie mihalníc a nechýbali ani tajné triky pri líčení.
Ja v akcii.
Prvá slečna sa chystala na jarné fotenie pri orgovánoch, takže som ju doladila do ružovo-fialových odtieňov, ktoré sa k jej hnedým očiam hodili. Z fotenia nám potom poslala krásne fotky, kde líčenie ešte lepšie vyniklo.




Druhý deň a mladá mamička so zelenými očami, ktoré som zvýraznila krásnou zlatou farbou.

Po mamičke prišla exotická kráska s veľkými očami ako stvorenými na smokey eyes doplnené fialovými trblietkami. Ako jej to pristalo! A čo sa obočia týka, s Beátkou sme jej vykreslili obočie asi tak 2,5x hrubšie, než ho mala pôvodne urobené technikou Microblading a skromne si myslíme, že sa jej to takto viac hodí.

Záverečná práca v tretí deň- moja akože nevesta. Na nej som si vyskúšala aquacolor, vodou riediteľné farby na oči/telo, ktoré držia ako pribité.


A ešte fotky od profi fotografa:


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moje pokusy

MUA art school Košice